
07 Гру Energy Circle та «Епіцентр» стали найкращим маркетинговим кейсом листопада за підсумками голосування
6-го грудня о 21:00 завершилось голосування за за найкращий маркетинговий кейс листопада, у підбірку увійшли проекти співпраці спортсменів з брендами, а також роботи спортивних клубів, ліг та організацій з вболівальниками та партнерами.
Результати голосування стали такими:
- Команда з веслування на байдарці-четвірці Energy Circle та мережа «Епіцентр» – 488 голосів
- YouTube-проект «Кастинг» від ФК «Кривбас», де обирають нову клубну ведучу – 430 голосів
- Ольга Харлан, створення каблучки з ювелірним брендом SOLO for diamonds – 72 голоси
- Людмила Лузан та Георгій Бущан знялися у промо-роліку нової зимової колекції Adidas Ukraine – 47 голосів
- Зимова фан-зона для вболівальників від ФК «Полісся» – 27 голосів
- Дар’я Білодід стала обличчям спортивного комплексу TSARSKY у Києві – 18 голосів
- Ярослава Магучіх знялась в рекламі води ReO – 14 голосів
Від самого початку лідерство у голосуванні захопила команда Energy Circle, яка активно розповсюдила інформацію про голосування на сторінках у своїх соціальних мережах. Увечері 5-го грудня ФК «Кривбас» також спрацював зі своїми фанатами, та запросив їх підтримати “біло-червоно-чорних” у клубному телеграм-каналі – після чого вранці вже «Кривбас» вирвався вперед у голосуванні.
Але команда веслувальників зробила те, за рахунок чого їм вдалося виграти чемпіонат світу у 2021 році у байдарці-четвірці на 500 м. Ще раз закликавши вболівальників та веслувальну спільноту підтримати їх, хлопці змогли зробити фінальний спурт, та вийти в останній день голосування на перше місце.
Нагадаємо, що вже відкрито реєстрацію на наступну зустріч Sport&Business Club, яка відбудеться 19-го грудня.