30 Лис Голосування: кращий маркетинговий кейс листопада
Sport&Business Club Україна продовжує серію спеціальних проектів, присвячених аналізу активності діяльності спортсменів, ліг та федерацій. З 2019 року організація займається консалтингом та супроводом спортивних організацій в сферах маркетингу, PR, івентів та медіакомунікацій. Генеральний партнер Sport&Business Club Україна – i-Gaming компанія FAVBET.
За підсумками серії, в 2024 році планується проведення премії зі спортивного маркетингу SBC Ukraine Awards з врученням нагород у понад 20 номінаціях.
Віднині кожного місяця в телеграм-каналі Sport&Business Club буде проводитись голосування за найкращий маркетинговий кейс місяця, включаючи співпрацю спортсменів з брендами, роботу спортивних клубів, ліг та організацій з вболівальниками та спонсорами, але не обмежуючись ними.
У листопаді 2023 року в голосуванні беруть участь:
- Ольга Харлан, створення каблучки з ювелірним брендом SOLO for diamonds – 50% від прибутку з продажу буде передано на відбудову України через платформу UNITED24
Посмотреть эту публикацию в Instagram
- Дар’я Білодід стала обличчям рекламної кампанії спортивного комплексу TSARSKY у Києві
Посмотреть эту публикацию в Instagram
- Зимова фан-зона для вболівальників від ФК «Полісся»
Посмотреть эту публикацию в Instagram
- Команда з веслування на байдарці-четвірці Energy Circle взяла участь у створенні промо для акції «Чесна Вигода» мережі «Епіцентр»
Посмотреть эту публикацию в Instagram
- Ярослава Магучіх знялась в рекламі води ReO, створеної для відновлення водно-сольового балансу
- ФК «Кривбас» запустив YouTube-проект «Кастинг», де обирають нову клубну ведучу серед 23 учасниць фінального етапу
- Людмила Лузан та Георгій Бущан знялися у промо-роліку нової зимової колекції Adidas Ukraine
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Голоси приймаються в телеграм-каналі Sport&Business Club Україна до 21:00 06 грудня.