Презентація нової форми ФК «Кривбас» із залученням військових стала найкращим маркетинговим кейсом березня - Sport & Business Club Ukraine
18759
post-template-default,single,single-post,postid-18759,single-format-standard,bridge-core-1.0.4,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-18.0.6,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-5.7,vc_responsive
 

Презентація нової форми ФК «Кривбас» із залученням військових стала найкращим маркетинговим кейсом березня

Презентація нової форми ФК «Кривбас» із залученням військових стала найкращим маркетинговим кейсом березня

11-го квитня 21:00 завершилось голосування за найкращий маркетинговий кейс березня, у підбірку увійшли проекти співпраці спортсменів з брендами, а також роботи спортивних клубів, ліг та організацій з вболівальниками та партнерами.

Голосування проводилось одночасно в телеграм-каналі Sport&Business Club та на сторінці Клубу в Інстаграм. Склавши голоси, підсумки виявились такими:

  1. Презентація нової форми ФК «Кривбас» із залученням військових – 1 782 голоси
  2. НК «Верес» провів благодійний вечір на підтримку ЗСУ та дитячої академії, де зібрав 6,426 млн грн – 1 429 голосів
  3. Вправи для «Активних парків» від Наді Дорофєєвої – 279 голосів
  4. Блогери Михайло Лебіга та Микола Зирянов стали амбасадорами збору УАФ на спортивні протези для ветеранів війни – 238 голосів
  5. Проект «Ліга Аеророзвідки 3.0» від фонду «Повернись Живим», «1+1» та УПЛ – збір разом з клубами на 16 мобільних пунктів управління безпілотниками – 232 голоси
  6. Олександр “Веня” Венедчук став медійним амбасадором ФК «Динамо» – 112 голосів
  7. Запуск фан-зони ФК «Полісся» – 89 голосів
  8. PUMA Ukraine запустила серію відео-тренувань для відновлення здоров’я – 79 голосів
  9. Фігуристка Анастасія Архипова стала обличчям бренду українського одягу для фігурного катання DNK Ukraine – 69 голосів
  10. BLACKROLL Ukraine виступив спонсором відновлення збірної України з паратріатлону – 27 голосів

 

Заголовок цієї новини на сторінках «Кривбаса» якнайкраще відображає сутність кейсу – “нову форму презентують ті, завдяки кому ми можемо виходити в ній на поле”.

Нові футболки від бренду Strochka показали сучасні українські герої: військовослужбовець, який втратив ногу; представник ультрас-руху, який повернувся з полону після оборони «Азовсталі»; захисниця, яка знаходиться на відновленні; маленький хлопчик, чий батько загинув на війні; воїн, який потрапив з пораненням на «Азовсталь», пройшов полон та Оленівку, і повернувся додому; військовий, який втратив ногу, але не втратив дух, та взяв участь в «Іграх Нескорених». Це лише декілька історій – таких унікальних, але таких схожих на тисячі інших.

Загальне охоплення голосування лише в телеграм-каналі склало майже 30 000 людей. Sport&Business Club дякує за підтримку нашим друзям та партнерам: спортивним порталам Sport.ua, Football Hub та SportArena, телеканалам Ukraine World News та XSPORT, співвласнику Playboy Ukraine Олександру Шевченко.