13 Бер Проект «Більше ніж збір» від ФК «Кривбас» став найкращим маркетинговим кейсом лютого за підсумками голосування
12-го березня о 21:00 завершилось голосування за найкращий маркетинговий кейс лютого, у підбірку увійшли проекти співпраці спортсменів з брендами, а також роботи спортивних клубів, ліг та організацій з вболівальниками та партнерами.
Голосування проводилось одночасно в телеграм-каналі Sport&Business Club та на сторінці Клубу в Інстаграм. Склавши голоси, підсумки голосування виявились такими:
- Благодійний проєкт «Більше Ніж Збір» від ФК «Кривбас» – 1845 голосів
- Запуск телеканалу УПЛ ТБ – 1343 голоси
- Форма жіночої команди «Полісся» – «Житомир існує» – 703 голоси
- Анжеліка Терлюга та Олександр Тимчик стали обличчям рекламної кампанії Adidas Ukraine – 212 голосів
- Ярослава Магучіх та Михайло Романчук презентували нові кросівки PUMA – 186 голосів
- Серіал Football Must Go про «Шахтар» з’явився на медіасервісі MEGOGO – 173 голоси
- Ерік Костриця та реклама інтернету від Vodafone Ukraine – 54 голоси
- Промо для Adidas з Мариною та Владиславою Алексіївими – 38 голосів
- Катерина Садурська стала обличчям колекції від ювелірного бренду OBERIG – 32 голоси
- Парвіз Насібов та бренд харчових добавок PÜRBLACK – 30 голосів
«Більше Ніж Збір» – це благодійний проект, який ФК «Кривбас» запустив під час навчально-тренувального збору команди в Іспанії, де клуб таким чином нагадував про війну в Україні. Зокрема, було проведено збір коштів на автівки для захисників і захисниць України, підрозділу «Регбісти» роти ударних безпілотних розвідувальних авіаційних комплексів 129 Окремої бригади територіальної оборони.
Разом з Посольством України в Королівстві Іспанія «Кривбас» організував благодійний аукціон, де були представлені ексклюзивні лоти від клубу, Романа Зозулі та Посольства України. На аукціоні «Кривбас» зібрав 310 000 грн, які було додано до донатів від вболівальників.
Загальне охоплення голосування лише в телеграм-каналі склало понад 31 800 людей. Sport&Business Club дякує за підтримку нашим друзям та партнерам: спортивним порталам Sport.ua, Fooball Hub та SportArena, телеканалам Setanta Sports та XSPORT, Асоцаіції спортивних журналістів України, співвласнику Playboy Ukraine Олександру Шевченко.