Рейтинг лідерів та аутсайдерів з числа клубів УПЛ за кількістю аудиторії в соціальних мережах - Sport & Business Club Ukraine
17904
post-template-default,single,single-post,postid-17904,single-format-standard,bridge-core-1.0.4,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-18.0.6,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-5.7,vc_responsive
 

Рейтинг лідерів та аутсайдерів з числа клубів УПЛ за кількістю аудиторії в соціальних мережах

Рейтинг лідерів та аутсайдерів з числа клубів УПЛ за кількістю аудиторії в соціальних мережах

Sport&Business Club Україна продовжує серію спеціальних проектів, присвячених аналізу активності діяльності спортсменів, ліг та федерацій. З 2019 року організація займається консалтингом та супроводом спортивних організацій в сферах маркетингу, PR, івентів та медіакомунікацій. Останні новини зі світу спортивного маркетингу доступні у телеграм-каналі Клуба за посиланням.

Генеральний партнер Sport&Business Club Україна – i-Gaming компанія FAVBET. Партнери спецпроектів – графічна агенція VSIM PIZA та PowerPlay Games. За підсумками серії, в 2024 році планується проведення премії зі спортивного маркетингу SBC Ukraine Awards з врученням нагород у понад 20 номінаціях.

Перший рейтинг було присвячено активності національних федерацій та спортивних ліг у Facebook.

Другим під розбір потрапляє футбол з числа клубів Української Прем’єр-Ліги, як найпопулярніший вид спорту та турнір загалом в Україні.

16 клубів УПЛ разом мають аудиторію в 4,95 млн людей на своїх сторінках таких соціальних мереж, як Facebook, Instagram , YouTube (851 тис), TikTok (625 тис), Twitter (195 тис), Telegram (51 тис) та Viber (49 тис). Але розподіляється вона нерівномірно.

Деякі цікаві факти з цифр по кожній з соціальних мереж:

Facebook (1,85 млн)

1,5 мільйони підписників, або 81% від загальної аудиторії facebook-фоловерів клубів Прем’єр-Ліги, підписані на «Шахтар»

«Ворскла» (№3) має на 89% менше підписників, ніж «Динамо» (№2)

«Оболонь», «ЛНЗ», «Кривбас», «Олександрія», «Колос» та «Чорноморець» мають менше 10 000 підписників

«Полісся» – єдиний клуб крім «Шахтаря» клуб, найпопулярніша сторінка якого знаходиться у Facebook (18 тис)

Instagram (1,37 млн)

Понад 50% аудиторії вболівальників «Ворскли» та «Зорі» приходиться на їх інстаграм-сторінки – 56% та 68% відповідно

Для 8 клубів з 16 сторінки в Instagram є найпопулярнішими серед усіх соціальних мереж

«Чорноморець», «Дніпро-1», «Колос», «Металіст-1925», «Верес» та «Рух» мають від 22,8 до 36,3 тис підписників, але їх аудиторія продовжує зростати через цікавий контент та шанувальників інших клубів

YouTube (857 тис)

Сторінка «Динамо» має в 1,6 рази більше підписників, ніж «Шахтар»

«Рух» займає третє місце в рейтингу з 43,3 тис підписників, при цьому контент клуба вражає різноманітністю – крім оглядів матчів, «Рух» показує закулісся матчів, регулярно робить інтерактивні шоу з гравцями, розповідає про допомогу армії та навіть представив Степана Гігу в якості амбасадора клуба

«ЛНЗ», «Оболонь», «Минай» та «Олександрія» мають менше 10 000 підписників

У «Руха», «Динамо», «Чорноморця» та «Оболоні» понад 30% загальної аудиторії клуба приходиться на YouTube

 

TikTok (630 тис)

«Кривбас» з 182,3 тис. підписників має найпопулярнішу сторінку серед клубів УПЛ

«ЛНЗ», «Минай», «Рух», «Дніпро-1» та «Колос» є найпопулярнішими у TikTok серед усіх соціальних мереж

Єдиний клуб, який має менше 1 000 підписників – «Чорноморець»

 

Twitter (195 тис)

«Шахтар» має одразу три версії сторінок в Twitter – українською, англійською та португальською мовами

«Динамо» в Twitter представлено сторінками українською та англійською мовами

8 клубів Української Прем’єр-Ліги взагалі не мають сторінки в Twitter

 

Telegram (53,9 тис)

Телеграм-канал «Динамо» є найбільшим серед клубів УПЛ з 15 940 фоловерів

«Минай», «Колос» та «Металіст-1925» мають менше 1000 підписників

Лише одін клуб не має власного телеграм-каналу – це луганська «Зоря»

 

Viber (47,7 тис)

Всього лише 4 клуби УПЛ мають спільноти у Viber: «Металіст-1925» (112), «Рух» (864), «Шахтар» (20 900) та «Динамо» (27 000)

 

Висновок

Беззаперечним лідером у трьох з 6 соціальних мереж є «Шахтар». Протягом багатьох років донеччани активно розвивали соціальні мережі та вкладали в виробництво контенту. До того ж, допомогло активне залучення легіонерів, які завжди приводять за собою власну аудиторію шанувальників. Разом зі спортивними результатами, це зробило клуб реальним брендом на світовій футбольній арені.

Другим номером за кількістю підписників загалом є «Динамо». Кияни мають найпопулярніші сторінки в YouTube (365 тис), Telegram (16,2 тис) та Viber (26,2 тис), але дуже відстають від «Шахтаря» по Facebook (-1,29 млн) та Instagram (-215 тис). Останнім часом креатив та загальна робота з вболівальниками в «Динамо» стали кращими, тож з часом показники киян мають зрости.

Третім за сумою підписників у всіх соціальних мережах є «Кривбас», але 80,5% підписників криворожан приходиться на TikTok. Але до грудня 2022 року сторінка криворожан у TikTok належала віцепрезиденту клуба Артему Гагарін, тож велика кількість підписників там залишилась ще з тих часів. 

Трохи більше за 150 тис підписників має «Ворскла», яка з 1996 виступає в елітному футбольному дивізіоні України та 6 раз виступала в єврокубках за останні 10 років. Команду дуже люблять у Полтаві, і такий результат «Ворскли» не є несподіваним.

Якісний яскравий контент роблять «Рух» та «Верес», тож їх 5 та 7 місця в нашому рейтингу відповідно також абсолютно заслужені.

Окремо хотілося б виділити «Колос», загальна аудиторія якого в соціальних мережах складає майже 94 тис підписників. Для розуміння – населення Ковалівки, яку представляє «Колос», складає близько 1600 осіб (!) за офіційними даними. Тобто, у 59 раз (!) менше за кількість фоловерів “біло-чорних”.

Від кого точно можна очікувати кращих результатів, так це від представників великих міст – «Оболоні», «ЛНЗ», «Чорноморця», «Полісся» та «Металіста-1925». Але якщо команди з Черкас та Житомира лише цього року вийшли до Прем’єр-Ліги, то інші клуби є відомими брендами для українського футбольного глядача, і точно мають бути вище в цьому рейтингу.