Sport&Business Club вручив нагороду Епіцентру за кращий маркетинговий кейс з гімнасткою Вікторією Онопрієнко - Sport & Business Club Ukraine
18408
post-template-default,single,single-post,postid-18408,single-format-standard,bridge-core-1.0.4,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-18.0.6,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-5.7,vc_responsive
 

Sport&Business Club вручив нагороду Епіцентру за кращий маркетинговий кейс з гімнасткою Вікторією Онопрієнко

Sport&Business Club вручив нагороду Епіцентру за кращий маркетинговий кейс з гімнасткою Вікторією Онопрієнко

Sport&Business Club продовжує серію проектів, присвячених аналізу активності діяльності спортсменів, ліг та федерацій. З 2019 року організація займається консалтингом та супроводом спортивних організацій в сферах маркетингу, PR, івентів та медіакомунікацій. 

Щомісяця Sport&Business Club проводить голосування за кращий маркетинговий кейс, що включає в себе приклади співпраці спортсменів з брендами, а також роботи спортивних клубів, ліг та організацій з вболівальниками та партнерами.

За результатами голосування в грудні перше місце з 1245 голосами посів рекламний ролик Епіцентру з Вікторією Онопрієнко, чемпіонкою Європи та бронзовою призеркою чемпіонату світу з художньої гімнастики.

23 січня, під час зустрічі Sport&Business Club, спеціальну відзнаку з цього приводу вручили CEO Клубу Олексій Брага та Head of Sport Marketing компанії FAVBET Денис Якимов.

Нагороду отримали Ірина Шинкаренко, заступниця голови «Епіцентр К» з реклами, маркетингу, звʼязків з громадськістю та ЗМІ, а також Лілія Онопрієнко, мама Вікторії Онопрієнко.

CEO Sport&Business Club Олексій Брага прокоментував подію: «Кожного місяця ми обираємо кращий маркетинговий кейс зі сфери спорту, і я вітаю команду Епіцентру, яка отримує цю нагороду вже вдруг поспіль. Компанія надає широку підтримку спортивній галузі, що особливо важливо сьогодні, під час війни. Sport&Business Club також сприяє розвитку спортивних організацій, та популяризує їх діяльність».

– Колаборація Епіцентру з відомими спортсменами – це перш за все про цінність і жагу до життя. Спорт – це енергія, стійкість і віра в Перемогу. Це те, що зараз має бути в серці кожного українця. Маємо бути стійкими і йти до Перемоги. Велика подяка нашим воїнам, завдяки їх мужності і незламності маємо можливість сьогодні жити і працювати. Дякуємо організаторам, спортсменам та усім, хто віддав голос за кейс Епіцентру. Бо насправді спорт присутній в ДНК нашої компанії від самого початку,- зазначила Ірина Шинкаренко

Зйомки рекламного ролика відбулись в одному зі столичних торгових центрів «Епіцентр» командою Heroes Production, яка раніше в партнерстві з Епіцентром зняла два документальних фільми про підготовку української збірної до Євро –  2020, а також фільм про життя і боротьбу українських волейболістів після початку повномасштабної війни.