У Кременчуці відкрили першу регіональну філію Sport&Business Club та зібрали представників місцевого спорту та бізнесу - Sport & Business Club Ukraine
17987
post-template-default,single,single-post,postid-17987,single-format-standard,bridge-core-1.0.4,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-18.0.6,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-5.7,vc_responsive
 

У Кременчуці відкрили першу регіональну філію Sport&Business Club та зібрали представників місцевого спорту та бізнесу

У Кременчуці відкрили першу регіональну філію Sport&Business Club та зібрали представників місцевого спорту та бізнесу

Sport&Business Club продовжує свою діяльність в якості майданчика для спілкування представників спорту, бізнесу та медіа. 21 жовтня відбулось відкриття першої регіональної філії Клуба у Полтавській області.

Захід організований Sport&Business Club разом з генеральним партнером – i-Gaming компанією FAVBET, зібрав понад 70 учасників. Зокрема, зустріч відвідали чемпіон України з боксу та чемпіон WBC Україна Сергій Радченко, срібна призерка України, дворазова призерка чемпіонатів Європи з легкої атлетики Ольга Ляхова, 5-разова чемпіонка Європи, чемпіонка світу з вільної боротьби Марія Єфремова, срібний призер чемпіонату Європи з важкої атлетики Святослав Ангелов та 3-разовий чемпіон України з хокею, гравець ХК «Кременчук» Дмитро Ігнатенко.

Партнерами заходу виступили аграрна компанія «КСК» та ТМ «Житня Сльоза».

Ключовою темою для обговорення стала популяризація спортивних клубів, ліг, та побудови персонального бренда спортсмена.

Першим виступив медіаексперт, автор YouTube-проекта «Переговорка» та співзасновник інтернет-видання про телебачення та телекомунікації «Медіасат» Олександр Глущенко. Він розповів про типовий шлях, який проходять всі правовласники контенту – а ними, відповідно до чинного законодавства, є саме клуби.

Цей шлях є однаковим для всіх організацій у світі, але приводить він лише до одного, створення єдиного медіапулу. Він має включати в себе централізовану бізнес-модель, політику витрат на продакшн, графіку та айдентику, продаж реклами, маркетинг та піар.

Капітан ХК «Кременчук», гравець національної збірної України та співзасновник БФ «Горобчик» Віталій Лялька представив проект «Матч пам’яти». Навесні було проведено хокейний матч, на який гравці вийшли в джерсі з позивними загиблих захисників України.

Надалі ці джерсі стали виставлятись на благодійні аукціони з метою збору коштів для їх родин. За допомогою зірок, таких як Андрій Ярмоленко, Євген Селезньов, співачка ЛУНА, Сергій Сидорчук і тд, фонд зібрав та передав родинам воїнів вже близько 2 мільйони гривень.

Маркетинг-директор ФК «Олександрія» Антон Пилипенко та Вадим Дробашко, який консультує клуб з питань розвитку, розповіли про те, як відбувається підготовка до матчів УПЛ, про академію клуба, а також про стратегію «Олександрії» у роботі з вболівальниками. Зокрема, про результати роботи з блогером, який за рахунок якісного контенту зсередини клубу дав клубу +30% підписників у YouTube за 2 місяці.

Не обійшли стороною і окремі кейси клуба – відео про повернення в клуб Кирила Ковальця стало одним з найпопулярніших на сторінках «Олександрії» за останній рік, та зібрало масу коментарів від вболівальників.

Денис Сухорук, CEO Sports Development Group та засновник футбольної академії «Ягуар», поділився інформацією про найкращі кейси щодо трансферу гравців. Компанія підтримує молодих місцевих гравців, та сприяє їм у розвитку – зараз найталановитіші з них виступають у ПФЛ, Польщі та Італії.

Sports Development Group взяла участь у проведенні хокейного Kremen Cup та TRENDETS Camp в Італії, а також займається розвитком додатку SportBM для управління спортивними академіями. Академія «Ягуар» також активно розвивається, на її базі вже створено першу жіночу футбольну команду у Кременчуці та філію у Польщі.

Президент ФК «Кремінь» та власник телевідеокомпанії «Кремень ТВ» Сергій Ковнір розповів про розвиток регіонального телебачення та стратегію футбольного клуба.

Зокрема, «Кремень ТВ» провів понад 180 трансляцій протягом спортивного сезону 2022/23, а також першими в Україні зробив професійну багатокамерну трансляцію змагань з пейнтболу з титрами та повторами. Зараз компанія виступає єдиним підрядником трансляцій хокейної FAVBET-ліги.

ФК «Кремінь» є однією з наймолодших команд ПФЛ, та надає можливість для розвитку місцевих гравців. За оцінкою порталу Transfermarkt, до початку сезону 2022/23 вартість гравців команди складала 480 тис. євро, а зараз дорівнює близько 1,3 млн. євро.

Про особливості розвитку невеликих футбольних команд розповів Сергій Кузьменко, президент ФК «КСК», що виступає у чемпіонаті Полтавської області. 

ФК «КСК» є прикладом навіть для клубів, які виступають на більш високому рівні. Для розвитку клуб активно залучає місцевий бізнес, тож наразі одразу 4 компанії підтримують ФК «КСК». Стратегія клуба базується на підтримці дитячо-юнацького футболу у громаді, з подальшим перепродажем гравців у команди, які виступають на більш високому рівні. 

Також ФК «КСК» має власну стилізовану графіку в соціальних мережах, де охоплення постів сягають десятків тисяч, та єдиний з числа учасників чемпіонату області, хто транслює свої матчі в YouTube.

Олексій Брага, CEO Sport&Business Club Україна, прокоментував відкриття філії клуба у Полтавському регіоні:

– Найголовніше, що учасники нашої зустрічі побачили, що вони не залишаються сам на сам зі своїми проблемами, і власну задача тут ми бачимо як згуртування спортивної спільноти. Адже по всій країні спорт підтримується меценатами та ініціативними людьми, які роблять все від них залежне, щоб їхній спорт розвивався. І ми хочемо підтримувати їх, розповідати про найкращі світові та українські практичні кейси та давати їм поштовх становитись краще. Ми побачили, що запит на це є, і разом з представниками місцевого спорту та бізнесу будемо його задовольняти.

Всі фото з зустрічі доступні за посиланням: https://fex.net/ru/s/fs8etkm. Sport&Business Club Україна дякує фотографу Ірині Василенко за фотозвіт з заходу.