12 Січ Вікторія Онопрієнко та «Епіцентр» стали найкращим маркетинговим кейсом грудня за підсумками голосування
11-го січня о 21:00 завершилось голосування за за найкращий маркетинговий кейс листопада, у підбірку увійшли проекти співпраці спортсменів з брендами, а також роботи спортивних клубів, ліг та організацій з вболівальниками та партнерами.
Результати голосування стали такими:
- Промо для «Епіцентру» за участі Вікторії Онопрієнко – 1245 голосів
- Реклама за участі гравців «Полісся» для кондитерської компанії «Житомирські ласощі» – 245 голосів
- Георгій Бущан та Єгор Голуб взяли участь у проекті «Трибуни» по створенню промо для Samsung Ukraine – 176 голосів
- Реклама бренду органічного молока «О» від Юлії Чумаченко – 83 голоси
- Олександр Шовковський, разом з відомими медиками, створив благодійний фонд для підтримки реабілітації жертв війни – 81 голос
- Фонд Олександра Усика USYK FOUNDATION підтримав створення смарт-укриття для студентів Clust Space при НТУУ «КПІ ім. Ігоря Сікорського» – 27 голосів
- Марта Костюк та реклама для клініки краси Richmont Monaco – 15 голосів
- Владислав Гераскевич знявся в промо для німецького бренду напоїв Libella – 13 голосів
Лідери голосування змінювались почергово, за мірою поширення інформації серед своєї аудиторії. В перший день вперед вийшла легкоатлетка Юлія Чумаченко, а вже за два дні лідерство захопив проект «Трибуни» по створенню промо для Samsung Ukraine за участі Георгія Бущана та Єгора Голуба. Незабаром лідер знов змінився – зграя “вовків”, вболівальників «Полісся», вивела житомирчан вперед.
Але переможницею став кейс співпраці «Епіцентра» з Вікторією Онопрієнко, чемпіонкою Європи та бронзовою призеркою чемпіонату світу з художньої гімнастики. Заклик підтримати нашу чемпіонку розмістили на багатьох сторінках зі світу художньої гімнастики, тож 66% голосів за підсумками голосування віддали саме за цей кейс.