Вікторія Онопрієнко та «Епіцентр» стали найкращим маркетинговим кейсом грудня за підсумками голосування - Sport & Business Club Ukraine
18351
post-template-default,single,single-post,postid-18351,single-format-standard,bridge-core-1.0.4,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-18.0.6,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-5.7,vc_responsive
 

Вікторія Онопрієнко та «Епіцентр» стали найкращим маркетинговим кейсом грудня за підсумками голосування

Вікторія Онопрієнко та «Епіцентр» стали найкращим маркетинговим кейсом грудня за підсумками голосування

11-го січня  о 21:00 завершилось голосування за за найкращий маркетинговий кейс листопада, у підбірку увійшли проекти співпраці спортсменів з брендами, а також роботи спортивних клубів, ліг та організацій з вболівальниками та партнерами.

Результати голосування стали такими:

 

Лідери голосування змінювались почергово, за мірою поширення інформації серед своєї аудиторії. В перший день вперед вийшла легкоатлетка Юлія Чумаченко, а вже за два дні лідерство захопив проект «Трибуни» по створенню промо для Samsung Ukraine за участі Георгія Бущана та Єгора Голуба. Незабаром лідер знов змінився – зграя “вовків”, вболівальників «Полісся», вивела житомирчан вперед.

Але переможницею став кейс співпраці «Епіцентра» з Вікторією Онопрієнко, чемпіонкою Європи та бронзовою призеркою чемпіонату світу з художньої гімнастики. Заклик підтримати нашу чемпіонку розмістили на багатьох сторінках зі світу художньої гімнастики, тож 66% голосів за підсумками голосування віддали саме за цей кейс.